Omgaan met groot talent, met veeleisende en creatieve ego’s. En tegelijkertijd de groei en het personeel van twee succesvolle bureau’s managen. Hoe een dienstverlenende mentaliteit kan worden verbonden aan de hardheid die óók nodig is om zakelijke succesvol te zijn in deze business. Op tafel komen niet alleen de zakelijke aspecten van het bedrijf, maar ook welke patronen succesvol zijn en moeten worden herhaald en welke niet functioneel zijn en moeten worden vermeden.

“Vanuit een dienstverlenende mentaliteit merkte ik dat het soms lastig was om te goed luisteren naar mijn eigen zakelijke grenzen. Amos is een verfrissende en kritische blik van buiten met veel ervaring. Doordat we al een tijd met elkaar werken kent hij het bedrijf en de stakeholders. Hij vraagt net zo lang door tot het voor mij helder is waar de kern zit. Als het nodig is bespreken we alternatieve keuzes en scenario’s. Dat alles maakt het veel makkelijker om besluiten te nemen waar ik anders veel langer over zou doen”.

– Flip van Ommeren – oprichter/eigenaar Twist