De autowereld is veranderd. Tijd voor een nieuwe strategie met de bijbehorende nieuwe management structuur, gewenste bedrijfscultuur en passend gedrag...
Een beroemd artiest zag door de zakelijke bomen het bos niet meer. Van een sappelend artiestenbestaan naar ceo van een creatieve organisatie waar vijftien mensen van moeten leven...
Na de succesvolle verkoop van hun bedrijven wilden ze een maatschappelijke misstand in de zorg oplossen. Een start-up was het gevolg. Maar dat bleek geen eenvoudige weg...
Een jong bedrijf dat razendsnel groeit. Met een oprichter die om moet gaan met CEO’s van beursgenoteerde firma’s, hongerige investeerders en aandeelhouderspolitiek...
Manager van een afdeling die binnen een gevestigd MT komt werken. Wezenlijk andere achtergrond dan de rest van het MT...
Een creatief directeur die op een kruispunt staat in zijn carrière. Hij besluit te stoppen met zijn baan en vraagt zich af of de geplande volgende stap wel de juiste is...
Het is niet eenvoudig om als creatief of cultureel ondernemer zakelijk succesvol te zijn. Kevin de Randamie bouwde – als ervarings deskundige - voor die doelgroep een businessschool…..
Een digital designbureau dat onstuimig groeit. Grote klanten als G-star en Patta. Acht keer zo groot geworden in een paar jaar. Verhuizingen, managen van de groei en ondertussen het beste …..
Managers die zich willen ontwikkelen binnen hun organisatie zochten daarvoor ondersteuning. Lees hier enkele referenties....
Deze ondernemer zocht naar het ontwikkelen van de juiste verbinding tussen zakelijkheid en de dienstverlenende mentaliteit die nodig is om te werken met de ego's en creativiteit van artiesten. En dat in twee…